فولاد ساختمانی

فولاد A537- ورق A537 – تسمه A537-فولاد مخزن سازی- فولاد A537 class 1-فولاد حرارتی

فولاد A537 class 1 – قیمت ورق A537 cl 1 – قیمت عمده A537 cl 1 – این نوع ورق آلیاژ فولاد برای ساخت بویلرها و مخازن تحت فشار گاز کاربرد دارد. ورق فولاد A537 CLASS 1 می بایست در تمام انواع ضخامتها نرمالیز گردد. ورق های فولادی A537 به شکل معمول در صنعت گاز, پتروشیمی و صنعت نفت کاربرد دارد.

فولاد A537- ورق A537 - تسمه A537-فولاد مخزن سازی- فولاد A537 class 1-فولاد حرارتی

مواد ASTM A537 CLASS 1 یک فولاد نرمالایز است که در شرایط حرارت بالا کار میکند. و در نتیحه عملکرد و استحکام کششی مناسبتر و بیشتری نسبت به استانداردهای آمریکایی ASTM A516 از خود نشان میدهد. این نوع فولاد,فولادی ایده آل برای استفاده در بویلرهای تحت فشار, دیگهای بخار و مخازن تحت فشار است.

A537 CLASS 1

در تمام دنیا, ورق فولادی A537 CLASS 1 بدلیل ویژگیهای منحصر خود در صنعت, تقاضای بسیار زیادی دارد. این نوع ورقهای فولادی در صنعت تولید فولاد دارای آلیاژهای با کیفیت بالایی است . این نوع فولاد آلیاژی با توجه به مقاومت بالا و استحکام کششی انتخابی مناسب. جهت استفاده موثر و متعدد در صنعت است. با بهره گیری از گروه های کنترل کیفیت در فرآینده تولید ورق های فولادی. میتوان فولاد آلیاژی با کیفیتی تولید نمود.

همانگونه که برای تولید فولاد A537 cl 1 استانداردهای دقیق و بالایی وجود دارد. بدون شک برای همه نوع برنامه های صنایع بالادستی خاص مناسب .و مطلوب است. تولید کنندگان و تأمیین کنندگان فولادهای آلیاژی را, مطالبق خواست خریداران در صنایع تولید و عرضه می کنند.

ورق فولادی A537 CLASS 1 دارای خصوصیات خوب و گزینه ایی مهم و مناسب برای توزیع و استفاده گسترده در صنایع است. این نوع فولاد آلیاژی مقاوم در برابر خوردگی, مقاوم در برابر سرد .و گرم شدن و مقاوم در برابر شکستگی میباشد. علاوه بر این, دارای خصوصیت های بیشتری چون .استحکام کششی بالا, ساخت سطح های هموار, دوام بالا. انعطافپذیری بالا, دقت در تولید ابعاد, پوشش عالی و خوب. با تحمل فشار و بارهای سنگین است.

کنترل کیفیت:

برای بدست آوردن اطمینان از کیفیت این نوع ورقها در هر مرحله از فرآیند تولید این نوع فولاد. تحت آزمایشات دقیق صنعتی قرار میگیرد. این آزمایشات شامل: آزمایش شناسایی مواد, آزمون خوردگی بین دانه ایی,. آزمون مقاومت در برابر انفجار,آزمون سختی,آزمون غیر مخرب, تست اولتراسونیک, آزمایش ماکرو, آزمون میکروسکوپی, آزمون شیمیایی, آزمون مکانیکی, میباشد. آزمایشات دیگر چون جریان جرقه, آزمون خمش,آزمون ضربه, رادیوگرافی,تست هیدرواستاتیک و … بر روی فولادهای تولیدی انجام میگیرد.

بازرسی در صنعت با هدف بررسی کیفیت تولید ورقها انجام میشود. این کار توسط کمپانیهای تأیید کننده ی بین المللی که اصطلاحاً CB شناخته می شوند انجام میگردد.

جهت اطلاع از نوع فولاد A537 CLASS 1 و قیمت آن شما میتوانید مستقیما با مدیریت و بخش فروش به شماره 09122136675 تماس حاصل نمایید.

ورق ضدسایش

ورق های هاردوکس

که نوع مقاومی از ورق های ضدسایش هستند. با مقاومت بالایی که در مقابل سایش دارند این مشکل را برطرف کرده اند.

مزایای استفاده از ورق فولادی مقاوم در برابر سایش در فرآیندی که شامل تاثیر با مواد ساینده بسیار زیاد است .به وضوح دیده می شود. بسیاری از تولید کنندگان ، ورق فولاد ضد سایش را تحت عنوان نام تجاری خود تولید می کنند. این نام تجاری همراه سختی فولاد است که در واحد برینل اندازه گیری شده است.

ورق های هاردوکس با سختی ۴۰۰، ۴۵۰، ۵۰۰ و ۶۰۰

برینل موجود می باشد که از میان آن ها ورق هاردوکس ۴۰۰ ، ۴۵۰ و ۵۰۰ در صنایع داخلی کاربرد بیشتری دارد. ∗سختی برینل (Brinell hardness) یکی از معیارهای سختی است .که بر اساس مقاومت مواد در برابر فرورونده ی کروی شکل. از جنس فولاد یا کاربید تنگستن سختی آنها را تعیین می‌کند.

در واقع اعداد معرفی کننده ی ورق هاردوکس (مانند؛ Hardox 400، Hardox 500 و …) نشان دهندی درجه سختی ورق ها بر حسب برینل (Brinell) است. این روش در سال ۱۹۰۰ توسط مهندس سوئدی “یوهان آگوست برینل” پیشنهاد شد.

ورق هاردوکس ۴۰۰

ورق هاردوکس ۴۰۰ دارای حدود ۰٫۳ تا ۰٫۴ درصد کربن. ۰٫۷ درصد سیلیسیم ، ۱٫۶ درصد منگنز ، ۱٫۴ درصد کروم ، ۰٫۶ درصد مولیبدن ، ۱٫۵ درصد نیکل. و مقادیر ناچیزی از عناصر فسفر ، گوگرد و بور می باشد.

در Hardox 400HB عناصر C ، Cr ، Mo و Ni با توجه به ضخامت تغییر می کنند. از دیگر ویژگی های ورق های ضد سایش. ( ورق هاردوکس و برند های مشابه ) می توان به خاصیت ماشین کاری ، شکل دهی و جوشکاری اشاره کرد.

استانداردهای dillidur 400v،dillidur 500v و ۱٫۳۴۰۱ هم مربوط به ورق های ضدسایش مشابه هاردوکس هستند.

برندهای مشابه Hardox عباتند از:

ورق ضد سایش ولدوکس ( Weldox )
ورق ضد سایش دورستات ( Durostat )
فولاد ضد سایش کرسابرو ( creusabro )
ورق ضد سایش ۴۵۰ ( ورق Hardox 450 )
بسیار مقاوم در برابر انقباض و سایش است. و همچنین این ورق و سایر استانداردهای ورق هاردوکس دارای عمر بالایی هستند. ورق Hardox 450 دارای قابلیت جوش پذیری و اتصال پذیری بالایی است.

سختی ورق هاردوکس

در واقع اعداد معرفی کننده ی ورق هاردوکس ( مانند؛ Hardox 400، Hardox 500 و … ) .نشان دهندی درجه سختی ورق ها بر حسب برینل ( Brinell ) است.
ورق ضد سایش دورستات
ورق های فولادی ضد سایش دورستات ( Durostat ) .محصول شرکت وستالپاین اتریش است. دورستات تنها ورق ضد سایش تولید شده از طریق فرایند کوئنچ مستقیم ( Direct Hardening”DQ”-Online ) می­ باشد.

این ورق در گریدهای سختی مختلفی از ۴۰۰ تا ۶۰۰ برینل تولید می ­شود. ریز ساختار خاص.این فولاد باعث افزایش مقاومت به سایش و قابلیت ماشینکاری آن نسبت به سایر فولادهای ضد سایش می ­گردد.

فروش انواع استیل-فولاد نسوز -فولاد دریایی-فولاد ساختمانی-فولاد آلیاژی (استیل دی) ((ارتباط سریع با واحد فروش 02166396590- 09922704358))

استیل دی –Steel day

02166396590– 09922704358

آدرس دفتر مرکزی: تهران – جاده قدیم کرج – بعد از کارخانه شیرپاستوریزه – فتح سیزدهم – مجتمع پایتخت- واحد C9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *