استیلفولاد ساختمانی

لوله x52 – لوله x52 چیست؟ – فروش لوله x52

لوله X52 -ورق X52لوله – قیمت x52 – قیمت لوله x52-x52- فروش x52/ لوله صنعتی X52

لوله x52

لوله x52 - لوله x52 چیست؟ - فروش لوله x52

به لوله های بدون درز و جوش داده شده که برای انتقال آب و گاز در خطوط لوله صنایع. نفت و گاز طبیعی تولید شده بکار گرفته می شود. لوله x52و هفت نوع لوله دیگر در جمع خانواده لوله های گرید x قرار می گیرد.

ضخامت این لوله ها بین 10 تا std 160 متغیر هستند. این نوع لوله های آلیاژی تو خالی است .

و برای انتقال مواد و هم چنین هوا و گاز تحت فشار به کار میروند. از مواد قابل انتقال توسط این نوع لوله ها میتوان به. انتقال گاز فاضلاب,سیالات,پودها, دانه های ریز و موارد دیگری میباشد.

برای تولید این نوع از لوله های آلیاژی , پر کاربرد ترین عنصر استفاده از ماده کربن استیل و یا دیگر مواد چون,کروم,آهن,برنج,مس,سرب,آلمینیوم,شیشه,پلاستیکهای مختلف. و لاستیک میباشد.

x52 -لوله کشی صنعتی

مقاومت کششی بالا

این نوع آلیاژ در سیستم لوله کششی صنعتی برای سیستمهای با دمای بالاتر از 400 درجه سانتیگراد .استفاده میشود. لوله آلیاژی دارای مقاومت کششی و سختی بالا است. و گزینه عالی برای قطعاتی است که نیاز به برشکاری دارد.

سختیپذیری,مقاومت بالا در برابر سایش و انعطافپذیری در شرایط آب و هوایی مختلف. از مشخصات مهم این نوع لوله ها میباشد.

ترکیبات شیمیایی

ترکیبات شیمیایی لوله صنعتی x52: کربن : 0.22-0.26 / منگنز: 1.4 -1.4 /. فسفر: 0.025 – 0.030 / گوگرد.: 0.030 – 0.015 / سیلیکون: 0.50 – 1.00 / کروم: 1.00 – 1.50 / مولیبدن: 0.44 – 0.65



لوله های آتشخوار

به لوله هایی که جنس آلیاژ آنها به فرمی است. که توانایی عبور مایع یا گاز در درجه حرارت های بالا را دارند لوله های آتشخوار گویند.

اگر لوله های آتشخوار نیازی به جوشکاری داشته باشند. عملیات حرارتی بعد از جوشکاری میبایست در درجه حرارت 520 الی 600 درجه سانتیگراد و به مدت. حداقل 15 دقیقه انجام شود.

میزان اتمسفر

درجه حرارت در لوله های آتشخوار 450 درجه سانتیگراد و فشار مایع به 32 اتمسفر برای لوله های با قطر 64mm به بالا . و حداقل 80 اتمسفر برای لوله های با قطر کمتر از آن میرسد.

لوله های آتشخوار, مطابق با استانداردهای روز دنیا . در کشورهای چین,رومانی,روسیه,اروپای غربی و شرقی تولید میشود. این لوله ها,تمامی مراحل آزمایش دمای بالا و فشار بالا را طی کرده اند.

و دارای گواهینامه تولید و آنالیز لوله با قطر و ضخامت مختلف میباشد. لازم به ذکر است که. در خرید این نوع لوله ها بایستی به وزن هر متر و هر شاخه لوله دقت نمود,.

زیرا لوله های بی کیفیت و کم کیفیت و با وزن کم در بازار فروش و توزیع فولاد وجود دارد. که بدلیل عدم مقاومت کافی و ترکیدگی در فشار و حرارت بالا. این نوع لوله های بی کیفیت و تقلبی باعث ایجاد حوادث جانی و خسارات مالی گسترده میگردند.

میزان درز و شکاف لوله آتشخوار

x52 – نوع درز لوله آتشخوار

میزان درزها و شکافهای لوله آتشخوار تأثیر بسیار فراوانی را بر قیمت این لوله ها میگذارد. زیرا این نوع از لوله ها میبایست توانایی تحمل فشار و دمای مشخص را داشته باشند. و در صورت وجود چنین شکافهایی احتمال بروز خطر افزایش می یابد.

x52 -قیمت لوله های آتشخوار آلیاژی

و قیمت لوله بمیزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت. هم چنین, میزان کربن و منگنز استفاده شده در ساخت این نوع لوله. در کنار تکنولوژی بکار رفته در ساخت آن هم میتواند. تأثیر فوق العاده ایی بر روی قیمت این نوع فولاد آلیاژی بگذارد.

استفاده از لوله های آتشخوار در دیگ های بخار

دستگاههای بخاری شوی صنعتی و دیگ بخار یا بویلرهای صنعتی,. انتقال حرارت برای تولید بخار از طریق این نوع لوله ها . انجام میشود.

حرارت

داخل لوله های آتشخوار حرارت 800 درجه سانتیگراد .و بیرون آن ها آب وجود دارد. که این آب در اثر حرارت به بخار تبدیل میگردد.

بیشترین عامل تعیین قیمت در دستگاه کارواش بخار و بخار شوی صنعتی به کیفیت این نوع لوله ها. بستگی دارد. زیرا میبایست ظرفیت تحمل میزان حرارت بالا در کنار آب را داشته باشند.

لوله آلیاژی X52 در دیگ های بخار

از نظر استاندارد جهانی یک دیگ بخار باید بتواند سه پاس انجام دهد و در نهایت از اگزوز خارج شود. این سه پاس باعث میگردد. اصل حرارت مشغل به آب منتقل شود.

و اتلاف انرژی کمتری صورت بپذیرد. اگر تعداد لوله ها در دستگاه کمتر از حد تعیین شده باشد باعث میگردد.

تعداد پاس کاهش بیابد. و اگر بجای سه پاس, یک پاس یا دو پاس داشته باشیم. مدت زمان آماده سازی بخار در دستگاه دو برابر افزایش می یابد. و اتلاف انرژی زیادی ایجاد میگردد.

لوله چیست؟ به انگلیسی Pipe یک مقطع توخالی معمولاً (و نه الزاماً) استوانه ای است. که عمدتاً از آن برای انتقال مواد قابل جریان مانند مایعات، گازها، دوغاب ها و پودرها استفاده می شود. از لوله ها همچنین برای ساخت سازه ها استفاده می شود. مقاطع توخالی لوله ای، به مراتب سفتی بر اساس وزن واحد بیشتری نسبت به مقاطع توپر دارند. لوله از مواد مختلفی از جمله سرامیک، شیشه، فایبرگلاس، بسیاری از فلزات، بتن و پلاستیک ساخته می شود. در گذشته لوله های چوبی و سربی نیز مرسوم بودند.

فروش انواع استیل-فولاد نسوز -فولاد دریایی-فولاد ساختمانی-فولاد آلیاژی (استیل دی) ((ارتباط سریع با واحد فروش 02166396590- 09922704358))

برای پیدا کردن مکان فعالیت استیل دی بر روی کلمه (نقشه) کلید نمایید

استیل دی –Steel day

02166396590– 09922704358

آدرس دفتر مرکزی: تهران – جاده قدیم کرج – بعد از کارخانه شیرپاستوریزه – فتح سیزدهم – مجتمع پایتخت- واحد C9

ارتباط با ما در شبکه های اجتماعی (با کلیک بر روی لینک های زیر به ما بپیوندید)

https://t.me/steel_day تلگرام

https://www.instagram.com/steel_day.ir اینستاگرام

https://twitter.com/MDlakan توییتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *